Wednesday, February 20, 2008

One down, baby


Macar actele pentru CEU erau bune. Deci am intrat in competitie. In 1 martie voi da testul TOEFL si daca fac macar minimul de puncte, in aprilie astept raspunsul lor. Nu am aplicat pana la urma la nici o alta universitate. Mi-ar fi placut foarte mult sa fac social policy analysis, pentru ca de fapt asta ma intereseaza mai mult, dar pana la urma e ok si programul de la CEU. Mai ales ca incep sa ma gandesc tot mai serios ca oricum numai la nationalism studies am o sansa la bursa, de vreme ce public policies da doar doua burse integrale pe an, iar studentii sunt de peste tot practic. Alte vesti bune... care nu sunt tocmai vesti, pentru ca nu stiu sigur. S-ar putea sa merg la Bucuresti in miezul lui martie, la o conferinta studenteasca de sociologie urbana, asta daca imi accepta Chelcea lucrarea. Bineinteles, si daca o scriu. Ceea ce-mi aminteste ca trebuie sa ma apuc macar de strans textele, pana stiu ceva sigur, si sa-mi fac un plan pentru a continua cercetarea. Si mai ales, da-mi Doamne minte, sa ma apuc de licenta care sta uitata in sertar. Am cate ceva de citit si o idee de ansamblu, dar inca nici nu mi-am scos lista cu firmele pe care incerc sa le includ in teren. Azi am fost la o marire, cred ca m-am descurcat mai bine decat la examen, acum astept sa vad, inca mai visez la bursa... cat de bine era cand ma platea statul sa stau acasa sa invat. Da, sunt ocupata pana peste cap si ma amuza cum pana acum mi-am pierdut vremea lasandu-ma calcata in picioare si visand la zile mai bune. E atat de comod sa ma vaiet si sa ma complac. Intru iarasi intr-una din perioadele acelea in care sunt libera sa mananc inghetata cand si cu cine vreau eu, si cand toate lucrurile se misca atat de repede si nu mai trebuie sa fiu constant furioasa, pentru ca nu mai exista o singura persoana careia trebuie sa-i pese de mine. De fapt, imi mergea rau pentru ca-mi faceam singura rau. E frumos sa cresc in proprii ochi din cand in cand.

No comments: